Şikayet Politikası
Hasta İlişkileri Bölümü olarak; hastanelerimizden arzu ettiğiniz hizmeti almak ve sizlerin memnuniyetini sağlamak için; hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini alır. Bildirilen tüm görüşleri ilgili departman yöneticileri ile değerlendirir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışır, değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında bölüme bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yaparız.
Hasta İlişkileri Bölümü, sizlerin memnuniyetine katkı sağladığı kadar, sizlerin de öneri ve görüşleriniz ile hastanemizin gelişimine katkı sağlar. Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle sadece Hasta İlişkileri Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.
Hasta İlişkileri Bölümüne görüş, öneri veya düşünceleriniz bildirmek için:
Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan "Hasta Memnuniyeti Anketi" bölümünden gönderebilirsiniz. Ayrıca, posta adresimize şikayetinizi yazabilir, katlarda ve bekleme salonlarında bulunan QR Kodlu anket formlarını doldurabilir, Hasta İlişkileri Bölümü yetkilileri ile yüz yüze görüşme talep edebilir ya da telefon ile görüşme yapabilirsiniz.
Hasta İlişkileri Bölümü, sizlerin memnuniyetine katkı sağladığı kadar, sizlerin de öneri ve görüşleriniz ile hastanemizin gelişimine katkı sağlar. Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle sadece Hasta İlişkileri Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.
Hasta İlişkileri Bölümüne görüş, öneri veya düşünceleriniz bildirmek için:
Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan "Hasta Memnuniyeti Anketi" bölümünden gönderebilirsiniz. Ayrıca, posta adresimize şikayetinizi yazabilir, katlarda ve bekleme salonlarında bulunan QR Kodlu anket formlarını doldurabilir, Hasta İlişkileri Bölümü yetkilileri ile yüz yüze görüşme talep edebilir ya da telefon ile görüşme yapabilirsiniz.